söndag 28 november 2010

Gillar min nya blogg...

... men saknar att inte kunna se hur många besökare jag har. Försöker mig på med Sunsetsidan men fattar nolll!!!! Ingen som vet och kan hjälpa mig???

Nu är denna helg avklarad. Ser väldigt mycket fram emot nästa. Då blir det sista julklappsinhandlingen, julbord med jobbet och julskyltning på Söndag i Vaggeryd. Kanske mamma gör någon god Söndagsmiddag då med??

Nu blir det duschen, läggning av två små vilda pojkar och sen mys med Ch som jag knappt sätt på en vecka och som imorgon åker igen... =(



Hittade denna bild från Julen 2009. Inser nu att jag (förutom saknar mitt hår) oxå var några kilo smalare då. Det ser jag på denna bild. Då jag även gör en härlig min.

Måste komma igång med vikten. Nuuuuuu! Men hur? Finns det inte fler där ute som vill följas åt? Kanske med en tävling (Big Loser Skillingaryd) eller kanske promenadsträffar! Vi kan ju peppa varann. Någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar