söndag 16 januari 2011

Söndagsmorgon!!!

Underbara Söndag. Lediga Söndag. Soooovmorgon.

Ch tog med sig Julius idag. På jakt. Julle blir överlycklig.

Julle älskar allt som pappa gör. Därav jaga. =)

Detta gav resultat -som ni säkert förstår- att jag och Mille fick sova. Klockan 10.10 så vaknade jag. Panik! Men what ever. Hur ofta sovar man uuuuut?


Mille under hans första tid. Gillade att sova redan då!

Förr kunde man sova till 12-13. Utan problem, utan skuldkänslor. Inget jobb, inga barn, ingen tvätt.. osv.
Idag är det inte så. Idag ska allt göras. Men vad jag trivs med mitt liv ändå!

Igår åt vi på La Dolce Vita i Jkpg. Det var gott och mysigt. Det ända var väl att jag hade önskat dom kunde väl ha frågat mig hur jag ville ha mitt kött. Oxfile ska vara blodigt. Men nästan blått? Njeeee.....
Annars var resten gott.

Ikväll ska vi äta oxfile (bland annat) på Martini i Vaggeryd. Då vet jag vad jag vill i alla fall... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar