torsdag 1 december 2011

[ 4 av 30 ]

Berätta om ett minne från en resa!

Har inte alltför många resor i bagaget och mitt dåliga minne gör ju inte saken bättre!



Den gången jag solade i Gran Canaria.. Nej!

När jag åkte buss till Spanien och SOV typ halva resan.. Äh nej!

Gävle med Unf!? Det längsta jag varit uppåt.. Jag hade roligt vet jag.. men något minne?

Gaaaaaah! Jag blir galen!
Vad gjorde jag innan jag blev mamma?? Gjorde jag nått galet?
Jag gjorde en massa dumma småsaker men inget galet!
Så jag har nog inget roligt att berätta här! Men snart så..

För jag har en resa som jag snart är redo för och fruktansvärt sugen på!
Min förre detta jobbarkompis gjorde en sån resa och efter det har jag längtat, planerat men framför allt väntat på att barnen ska vara tillräckligt stora (och jag ska vara tillräckligt redo) för att lämna dom själva en vecka!



Resan är så här;

Ni är 3-4 tjejer! Ni packar det nödvändigaste så som tandkräm, kläder, pengar, plåster och vin!

Sen sätter ni er i en bil! Vinka hej då till familjen och säger "syns om en vecka!"

Sen åker ni! Inte vart.. Utan ni bara kör!
Någon natt blir i bilen, någon på hotell! Vart ni hamnar och vad ni gör är oskrivet!

Där har ni min resa! Och snart är jag redo! Ska bara hitta ett par tjejer med och muta Ch rejält och pussa sönder mina pojkar och sen kan åka!
Och sen har ni en berättelse eller två! En galen upplevelse helt enkelt! :))



-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar