lördag 3 mars 2012

Han sa Jaaaaaa!

Eller först sa han okey. Men det var det största och finaste okeyet som jag någonsin hört.

Han sa ja.

Han vill gifta sig med mig!!

I onsdags när jag åkte till kursen så lämnade jag ett litet kuvert i brevlådan. När Ch hämtade posten så fick han gå en liten skattjakt. Jag förklarade hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag älskar honom.

Och på sista lappen frågade jag om han vill gifta sig med mig.

Och han sa JA!

Så nu ska vi bara komma överens om vart, hur och när. Men till sommaren hoppas jag och helst en solig dag.
Jag är så lycklig. :))

7 kommentarer:

  1. Stort grattis Evelina! :) /kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. Och jag som satt o sa till carina o lennart igår att jag trodde du skulle fria. :)

    Härligt! Mysigt o fint frieri med. Men hade ju varit ännu roligare om du stått där i slutet o frågat honom rakt ut.

    Grattis i varje fall verkligen jätteroligt o skönt att ch slipper frieripressen ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh härligt jobbat! Bra att vi tjejer tar tag i det, annars skulle de aldrig bli gjort;)
    Kram o grattis!!

    SvaraRadera
  4. Oj stort grattis! Herregud så kul:)))

    SvaraRadera
  5. Grattis till er båda!

    SvaraRadera
  6. Grattis till er båda!

    SvaraRadera
  7. Grattis till er båda!

    SvaraRadera