onsdag 31 oktober 2012

Tillbaka efter 12(?) år!!

Japp.. Efter ont i halsen och dumma baciller hemma så kom den tillbaka. Som ett brev på posten.

Hej psoriasis!

Inte så farligt än i alla fall. Bara en kliande och mjällande hårbotten:



Och lite pluttar på kroppen:


Bara jag inte blir som när jag var 15! Prickikorv.. Lindrigt sagt!

Så nu är krämer uthämtat och jag kommer göra allt för att hålla skiten borta. Men är ändå tacksam. Jag slapp den mellan åran 15-27. Kanske hade varit den jobbigaste tiden att ha det.


-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Jag har psoriasis jag med men har tyvärr ej blivit fri den mer än när jag varit gravid!
    Jag avskyr krämer med kortison i som totalt förstör min hud!
    Hittade en kräm för många år sen som heter Propolis och det är helt klart den allra bästa enligt mej!
    Även Alovera schampoo är suveränt mot exem i hårbotten,
    Och som du kanske räknat ut säljer jag båda =)
    Hör gärna av dej om du vill testa =)

    SvaraRadera