tisdag 25 december 2012

Så var julafton nr 1 över!

Ikväll blir det minijulafton med tjejerna och i morgon blir det julafton med min familj!

Men igår hade vi julafton med Ch's släkt. Det blev middag hos hans farmor och resten spenderades hos han föräldrar.



Tomten var på plats och Julle hjälpte honom för fullt. Men Mille då? Jo, han sa först att han inte alls var rädd längre och att han oxå skulle hjälpa till. Men när tomten kom så blev Mille lite blyg.. igen! Så han gömde sig bakom pappa!

Till och med jag fick julklapp!
Har ju redan "allt" men två saker fanns på min önskelista ifall att..och båda fick jag!!

Av mamma fick jag:


Visst är den fin? Äntligen ska bröllopskorten upp!
Och av mina svärföräldrar fick jag:



Så underbart! Lyx kallas det! :)

Efter dagen så gick pojkarna en efter en och la sig och kvar blev jag och Carina som spelade kort. Och smakade julgodis! :)


En perfekt julafton med andra ord!

Nu ska vi strax in till mellandagsrean. För knuffas! Det kan jag! :)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar