tisdag 10 september 2013

Vilken helg! Vilken vecka!

I fredags blev det kräftskiva med jobbet och i lördags var det cykelfest!
Gud så roligt jag hade det!

Vi hade förrätt och jag tror det blev lyckat. Roligt hade vi det i alla fall. Sen var det dax för oss att öppna nästa kuvert.
Som jag anade så blev det att cykla till Femkampsvägen! För er som inte vet detta så är detta den gatan som ligger högst upp i Skillingaryd. Och vi bor längst ner.. Så motion fick vi..

Där fick vi en jättegod gryta och sällskapet var lika trevligt där.. :)

Efterrätten blev en succé även den. En otroligt god äppelpaj som serverades i en husvagn! :)

Kan ju oxå meddela att man vid varje ställe fick gott om dricka. Så man gick ju inte törstig direkt.

Sen festade alla på järnvägshotellet och vi hängde oxå med på efterfest. 04.30 stängde jag ögonen hemma. Men åh så kul jag hade!! :)) värt varje krona. Och värt all tjat på Ch. Även han hade det skoj.

Men hur var det med förkylningen då? Jo, den var ju nästan över och i helgen var jag pigg. Men hade jag varit "förnuftig" så hade jag vilat upp mig i helgen vilket jag som sagt inte gjorde. Så det har jag fått dubbelt tillbaka på. :(
Igår var feberkänslan åter tillbaka och nu med en förbaskat värkande hals.. :(
Idag är det inte bättre men nu är jag ledig så idag ska det vilas. Känns som att soffan är mitt andra hem och hur många avsnitt rederiet jag sätt går knappt att räkna.
Hatar att må så här..


Vill promenera och fortsätta med vikten. Det har nog bara gått uppför den sista veckan.. :(
Men snart är jag nog på fötterna igen. :)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar