söndag 17 juni 2012

Dagarna innan..

... den förbaskade mensen så är det alltid samma visa.
Känner mig så nedstämd, ledsen och ensam!


Behöver Ch hos mig. Eller ett gäng tjejkompisar. Funderar till och med på att hämta Mille (som håller på att somna i sitt egna rum) men bara för att få sällskap.

Glad för att denna nedstämdhet bara kommer ett par dagar i månaden, och inte jämt som den gjorde med den dumma p-staven i!

Usch.. ingen mer som känner så här ibland?
Eller går alla alltid runt på rosa moln? Nej, det vet jag att ni inte gör!
Men nu vill jag ha era tips och ert stöd!! För just NU är jag nedstämd och världens ensammaste tjej. Kanske inte imorgon.. men nu..

- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Jag brukar skriva av mig nånstans där ingen kan läsa o ömka mig massor. Man måste få tycka synd om sig själv ibland. :) sen är det oftast bra. Eller så spelar jag piano, spel på tfn eller läser bloggar o annat halvviktigt.

    En bra app är förövrigt fml baserad på hemsidan fmylife.com när man läser någta inlägg där känner man alltid att så illa är det iaf inte. Brukar formulera min egen bedrövelse som ett inlägg o oftast inser jag att folk skulle snarare skratta än tycka synd om mig då det allra oftast inte är lika illa som alla andras bedrövelse.

    :)

    SvaraRadera