tisdag 19 juni 2012

Starta motorn!

Min morgon är alltid svårstartad.
Först kliver jag upp, gå på toa, gör kaffe och frukost. Under tiden får ingen prata med mig. Absolut inte reta mig. Sen efter frukosten sitter jag gärna i en timme eller två och njuter av kaffet!




Det tar mig cirka 40 minuter att dricka två koppar kaffe.

Sen kan jag starta dagen.
Kvällarna är jag lika seg då med. Sitter alltid uppe allt för länge och njuter av den barnlediga tiden.

Ch är tvärt om. Snabbt igång på morgonen och snabbt i säng på kvällen.
Så vi borde verkligen byta jobb. Jag kan jobba natt och han få ta mina dagpass. Då ingår det att ta barnen till dagis oxå...

Fast jag hoppar nog det. Att köra lastbil är nog inte min grej och om Ch skulle jobba inne på frukten så skulle han ju lägga äpplen bland sallad och rött jämte orange. Och det går ju inte.. ;)

- Ps Mamma Mitt I ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar