tisdag 16 juli 2013

Gnäll hit och gnäll dit!

Men att åka till Tylösand var nog droppen. Att spendera helgen med fyra tjejer som inte har gäddhäng, gammal bebismage och endast svarta kläder.

Att sen komma hem och se att vågen nu nästan är på toppen!
Jag skäms!
Men jag gör det på rätt sätt!





Har nu varit duktig i två dagar på vad jag stoppat i mig.
Har slängt ursäkterna i sjön och idag fick ungarna helt enkelt hänga med mamma på rundan.
Har oxå hängt med brosan till gymmet!

Mest längtar jag till Marias pass på skolans fotbollsplan!

Jag vill ha svett, tårar och träningsvärk!
Jag vill lida. Jag ska!

Ännu ett eget peppinlägg om min vikt! Men kanske det tar sig denna gång?
För nu suckar jag inte! Nu är jag arg! Arg på mig själv som låter detta hända!

För sjutton! Bara för att jag har man och barn så behöver jag ju inte bli en tjockis! Så det så!

(Och ja! Han ser inte mig som en tjockis!)
-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar