onsdag 3 juli 2013

Vilken dag!!

Efter att varit ledig i en vecka var det nu dax att kliva upp tidigt och dra sig iväg till jobbet.
Kul att vara tillbaka! Jaja.. det var bara en vecka.. Men det räcker för att jag ska längta tillbaka! :)

Efter jobbet blev det fikadejt hos J och hennes underbara döttrar! :)




Tror även det vankas kärlek i luften.. ;)


Efter fikadejten där blev det ny fikadejt med Sandra och kompani.. Vi hade picknick och lyssnade på sagor!
En supermysig föreställning för både stora och små.. :)







Väldigt duktiga skådespelare hela högen! :)

Bäst var nog när räddningstjänsten kom på besök. Fel tid och allt.. ;)


Efteråt fick alla barn testa kläder och låtsassvärd! Skojjit värre:





Det var min dag i bilder. En underbar dag med andra ord!

Och allt detta har jag genomlidit med träningsvärk i hela kroppen. Igår hade vi träning utomhus och det var verkligen en utmanande träning. Imorgon är det dax igen.. Om jag kan ta mig dit!

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar