måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Tycker ni att Alla hjärtans dag är ett jippo? Ett säljknep från alla affärer och bedrägare?
Eller ser ni på Alla hjärtans dag som ett tillfälla att visa din kärlek extra mycket?


Alla behöver kärlek men inte alla får det. En av alla andledningar till att jag så gärna velat utbilda mig till socialsekreterare. Bara att veta om alla dessa barn där ute i världen som lever utan kärlek. Utan trygghet..

Jag och Ch älskar varandra. (Tror jag ;) Vi behöver inte längre fira Alla hjärtans dag. (Skulle jag få en ros så skulle jag ju inte gråta.. men.. )
Min största kärlek idag är mina barn. Och just idag så vill jag ge dom extra mycket kärlek.

Tyvärr jobbar jag just nu, men hoppas att dom mumsar i sig all choklad och alla gelehjärtan som dom fick när dom vaknade. =)
 Ikväll ska jag pussa och krama dom så mycket jag bara kan!

Mina älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar