lördag 5 mars 2011

Bild nummer 13!

Du och någon klasskompis!


Hemsk bild på mig.. men den får duga! Enda bildern jag hittade med en klasskompis.
Ida som finns i mitten.
Sassa fick ni med på köpet. =)

Jag och Ida har nog nästan alltid varit klasskompisar. Vi gick tillsammans på lekis, lågis, mellis och högis. Tror jag!! Vi umgicks mycket under dom första skolåren och var jättebra vänner.
Än idag är hon en bra vän men hon har ju gått och blivit 08!
Roligaste (eller hemskaste) minnet med henne var när vi gick i fjärde klass och kom på att vi efter skolan varje dag kunde få en massa godis och gott gratis genom att lägga det i väskan istället för att betala det i kassan. Fy tänker ni nu.. kassörska och allt! Men jag tror att vi alla testat någon gång.. eller hur?

Som tur var så kom våra föräldrar på oss snabbt nog och vi skämdes och slutade upp med dumheterna direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar