torsdag 17 mars 2011

Utmaningen!

8 saker om mig. Som ni redan vet eller inte... Lets se!!


1. Jag har aldrig brytt mig om min rumpa. Stor eller liten. Den är där och jag ser den ändå inte.
2. Jag är sjukt dålig på att inreda men tror jag är lite duktig på att exponera (på jobbet) och att fota. Dubbelseende?


3. Det som gör mig mest ledsen av allt hemskt är barn som far illa av andra människor. Våld, incest, mobbning! Det finns redan svält, fattigdom, sjukdommar! Varför ska andra människor skada andra?
4. Jag har killfötter. Stora, långa och fula. Hatar dom.


5. Min mammas efternamn är Gauffin och ett släktnamn. (Bland annat så heter Jan Johanssens mamma Gauffin och på något vis är vi släkt med honom!) Gauffin kanske många äldre känner igen genom Gauffins dubbelblandning? Någon snaps som inte ska vara god! Under dom sista 30 åren har Gauffin haft släktträff 2 ånger. Varav ena gången var 8 Juni 1985. Då kunde inte min familj komma för då gjorde jag entre!
6. Jag hatar min profil! Titta aldrig på mig från sidan. Bara framifrån..!!

7. Jag är tillsammans med min stora barndomskärlek.
 Jag var så kär i honom säkert ett år innan han blev min!
8. Jag har psoriassis. Försvann när jag som 15-åring opererade bort halsmandlarna men nu efter att fött 2 barn så varkar den ha kommit tillbaka. Hittar plutt efter plutt... suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar