söndag 1 maj 2011

1 Maj!

Sitter och funderar mycket på min vikt! Upp och ner. Som en berg och dal-bana...

1 Maj 2009 så skrev jag mitt första inlägg om hur trött jag var. Jag vägde då 80 kilo och inte visste jag då att jag skulle lyckas kämpa bort 10 kilo.
Den sommaren gick jag ner till 70.

I vintras vägde jag 75. Hade alltså slutat bry mig och var snart tillbaka..
Men så fick jag mig ett ryck igen. Gick ner till 71.

Men sen kom alla kalas. Frå Februari till April. Milles kalas, Fredriks kalas, Liams kalas och Julles kalas.
Jag fuskade lite här och lite där.

För ett par veckor sen så fick vi nybakta baguetter på jobbet. Jag åt upp en hel. Jag skämdes.
Nu ligger vågen på 72! Nu har jag ett val. Fortsätta äta allt och fortsätta gå upp i vikt. Eller helt enkelt skärpa mig.

Jag har fortfarande ett mål. 65! 7 kilo kvar. Jag borde ju klara det.

Nya tag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar