torsdag 26 maj 2011

Lena bloggar!

Evelina tyckte att jag skulle skriva om henne,henne,henne när jag frågade vad jag skulle skriva om?
Hon har ju alltid varit en liten pladdermaja, sen hon föddes känns det som.
En gång när hon var ca tre år, ropade jag på henne att maten var klar, in kommer Evelina, sätter sig vid bordet och frågar högt " Va faen har vi ingen röd mjölk för?" Då börjar man undra? Vi brukar aldrig ha röd mjölk! (ironi) Vi svär ju aldrig hemma!?

När jag tänker på hur mycket Evelina pratade då och pratar nu, ser jag en viss likhet mellan henne och Maximilian. Det sista han sa innan vi åkte hem i lördags va: Vi kommer sakna dig, mormor!
Och jag saknar dom!

dags att jobba! Hej!

1 kommentar:

  1. Hej Lena!
    Kul att du bloggar lite =) skriv gärna mer roliga Evelina historier =)

    Kram Annki

    SvaraRadera