måndag 20 juni 2011

Dag 14 – Mitt drömyrke är

*Socialsekreterare. Utan tvekan. Det är vad jag skulle vilja läsa till.. om jag tar tag i det någon dag.

Men jag visste inte det för 10 år sen! Inte ens för 5 år sen. Men nu vet jag.... och JA JAG VET!; det är absolut inte försent. Men just nu trivs jag faktist jättebra på jobbet och vill inte ändra något. Inte just nu!

Varför socialsekreterare?

För att jag hatar barn som far illa. Det gör mig så förbannad. Det berör mig fruktansvärt mycket att veta att just nu blir något barn slagen, antastad eller helt enkelt utfrysen. Jag vill verkligen kämpa för dessa barn och någon dag blir det kanske så.
Just nu är jag bara så otroligt tacksam över att jag vet att just mina barn ha det så bra!!
Jag älskar dom så fruktansvärt mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar