torsdag 14 februari 2013

En dag fylld med looove!!


Alla hjärtans dag. Börjades firas på medeltiden. Ungdomar hade fest och började fundera ut vem som skulle bli deras valentin!
Varför just februari?
För att då börjar fåglar kvittra och söka efter sina partner..

Jaja..

Jag har hittar min. Och fått två till på köpet.
Jag har min egna familj och idag ska jag överösa dom med extra mycket kärlek.
Visat borde man göra detta varje dag, men jag tycker ändå att det är fint att göra det lite extra på en speciell dag.

Och så ville jag ha en bild på alla tre.. men då min man inte är så lätt att få med på bild så fick jag söka på gamla (och godkända! Ja, han måste godkänna innan jag publicera! :) )
Så då hittade jag denna..


Och inte känner jag bara väldigt mycket kärlek när jag ser den.
Jag känner en stor törst oxå!
Törst efter vår och sommar!
Ge mig!!!
Men den kommer nog snart!

Glad alla hjärtans dag på er alla!


-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar