måndag 11 november 2013

Dagens tips!!

Sa jag att jag är skitnöjd över min nya mascara?



Så länge som jag letat efter den rätta men utan resultat.
Den sista var bara en klabbpelle!


Nej, denna stannar hos mig. Och då ska jag ärligt talat säga att jag inte riktigt trodde på det här med smink och smink innan. Men det är skillnad på smink och smink.
(Mary KAY, om ni nu undrar)

Fick oxå lära mig på min "träff" hur jag ska måla ögonskugga.
Tills nu har jag alltid bara målat på hela ögonlocket med en mörkare färg när det varit fest.
Men nu vet jag knepen.

Vet att hela detta inlägget nu blev nån sån där reklamkampanj, men jag är så nöjd.
Tror inte bara det har med produkterna att göra utan mest över duktiga Mharlene som hjälper mig.
Jag har min egna ST!*

* SminkTränare! :)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar