söndag 29 juli 2012

Ångest.

Kommer då och då.
När blev jag 27?
Det går för fort. Skulle vilja vara 15 igen! Helst.
Känner att åren bara försvinner.




Jag har ingen bebis längre. jag har barn. Och dom blir större och självständigare för varje dag.


Det bästa jag kan göra när ångesten kommer är att ge mina barn den barndom jag fick.
Jul.
Nybakta bullar.
Skolstart.
Lördagsgodis.
Kompisar.
Utflykter.

Ja.. nu är det deras tur. :)
Och jag får själv fortsätta med att hitta minnen som jag kan kika på om tio år.

Typ.. När jag var 27 gifte jag mig.
När jag var 27 så kom Kingen till oss. :)


Jag är nog ganska lycklig i alla fall! :)


Särskilt med tanke på dessa två som gör min vardag hel!! :)

- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Jaa, du kan va lycklig som har allt det där. Lev i dag å njut av varje stund <3/ carina

    SvaraRadera