onsdag 18 juli 2012

Bilderna är äntligen här!

Idag låg det en skiva i brevlådan från Sandra som fotograferade.



Har hunnit snabbkikat men det blir nog ett par gånger till innan jag (vi) bestämmer oss.

Vill ju ha en bild till en gigantisk canvastavla. Men vilken? :)

Snart blir det kalas här för pappa som fyllde igår. Och innan det så ska tvätt och disk och annat fixas. Fullt upp med andra ord.

Denna veckan och dom två kommande så jobbar jag i stort sätt varje dag med och det känns. Är nog lite bortskämd med mitt vanliga schema. Fattar inte hur vanliga heltidsarbetande kvinnor hinner med allt?
Skinande hem, hela och rena barn, nybakade bullar och ett leende fastklistrat.
Hur?
Är dom egentligen zoombier som aldrig sover och dricker magiska magidrinkar?

Inte jag i alla fall. Jag är av vanligt kött och blod. Kräver vila och fritid. Det är bara att inse.
Jaja.. får väl försöka lite..

- Ps Mamma Mitt I ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar