lördag 28 juli 2012

• Gäsp!

Att ha en hund är som att ha en bebis. Fast att våran inte är en valp utan redan 3 år.

Klockan 5 går Ch ut med honom på kissrunda. Klockan 07 tyckte Ch att det var min tur. Gäsp!


Men detta är snart ett minne blott. Hundgården blir förhoppningsvis klar om ett par dagar.

Idag blir det städning och handling. Ikväll ska det grillas. Bland annat kommer Kingens halvbror hit och hälsa på. Hundar ska väl oxå få leka? :)

Är så lycklig nu. Både med hunden, barnen och faktumet att Ch är min man.

-Hur känns det?

Frågan kommer jämt.
Ja.. det känns som förut. Livet och vardagen flyter på.
Men lite lyckligare och lite kärare är jag allt.
Konstigt inlägg. Ingen röd linje. Men det behöver det inte alltid va. ;)

Ha en mysig lördag alla. Det ska jag!!


- Ps Mamma Mitt I ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar