torsdag 5 september 2013

10 stycken suck..

1. Hur mycket snor kan en människa producera på en timme? Suck..

2. Varför firade jag mitt första delmål med pizza? Vad tänkte jag där.. Suck..

3. Vi har en 5-åring som beter sig som en 2-åring. Idag somnade han innan vi hann bli sams och det svider i mitt mammahjärta.. Ett ledsamt suck..

4. Städa?! Jo tack! På lördag kommer två (kanske helt främmande människor) hem till oss och äter (nån) måltid! Skulle städat idag. Men energin försvann. Dubbelt upp på lördag.
Dubbelt suck..

5. Ja.. Föregången får hamna här med!

6. Att tro att man ska kunna hälsa på hos en vän i 5 minuter med två barn.. Behöver jag säga suck?

7. Fortfarande samma skitoro att folk kommer fnysa åt mitt hem! Jag varnar här och nu: ÄR INGET TAPETHOLIC OCH HUSET ÄR I SAMMA STIL SOM NÄR VI FLYTTANDE IN.. Ta det som det är.. Snälla .. (Vad har jag gett mig in på!) Suck..

8. Vad hände med mina promenader? Suck.. men snart är jag igång igen..

9. Suck?


-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Kommer det bara ett par till er? Fick ni förrätt? /Kate

    SvaraRadera