måndag 2 september 2013

Ny vecka! Nya utmaningar!


Lite viktuppdatering:

Den pendlar och står still! Dom sista tre veckorna har den bara visat 75,5-76! Jag som längtat efter att få skrika: FÖRSTA DELMÅLET KLART!!! :(

Men inte slutar jag kämpa för det.
Igår utökade jag min runda. Slutade på 8,7 km. Nästan en mil! Ska försöka få in dom sista meterna idag! :)

Tänk.. När jag började gick jag 5 km på 55 m. Nu 8,7 km på 1,10 m. Bättre ska det bli! :)

Idag är det inventering på jobbet, på onsdag är det bonuskväll.
På fredag är det kräftskiva med jobbet och på lördag är det cykelfest!
Mellan detta ska det vanliga skötas och allt vad det innebär. Tror att jag redan nu kan boka in Söndagen till en vilodag! :)

Men som sagt.. jag älskar ju fart och fläkt! Som den sanna tvillingen jag är! :)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar