söndag 22 september 2013

97% duglig..

Känner att det är lite synd om mig. I fredags gjorde jag nått som jag inte trodde gick. Jag bröt en nagel. Och nej jag skojjar inte. Har haft dessa naglar under hela sommaren och inte EN nagel har spruckit. Men i fredags gav en av dom upp. AJ!!



Plåster på. Inte bara för att det gör ont utan mest för att det är så förbaskat obehagligt när det fattas en nagel. Kan jämföras med naglar på en svart tavla. Hatar detta. Brukar leda till att jag klipper av resten. Men inte denna gång. På Tisdag blir det återbesök.

Till råga på allt så gick jag i skogen igår med foppatofflor och sparkar rakt in i en rot. Hela stortån värker. Trodde det skulle vara bättre idag men icke..

Så idag är det extra synd om mig.
Lagom till att förkylningen försvunnit.. :(

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar