onsdag 28 september 2011

Fattig!!

Blev en tripp till Jönköping idag! Pojkarna behövde fodrade stövlar och jag behövde träningskläder och gympadojjer!

Snål som jag är så blev det inte ett par märkesdojjer för 1200 utan ett par helt dugliga på skopunkten för 299!



Tyckte dom var snygga med och det gick inte att böjja dom heller så det var väl nog?

Men vilken skilldnad det är på saker från affär till affär!

Jag handlar helst på Ullared men annars får det bli HM eller Lindex! Ju mindre affär ju dyrare så dom undviker jag!

Pojkarna skulle få välja lite nya kläder oxå och där är jag ännu snålare! (om ett halvår är det ju ändå för litet!)
Om ett par byxor kostar 99 blir det cirka 200 för två!
Men kostar dom 149 blir det helt plötsligt 300!
Haha.. Skämmer jag ut mig?

Men idag fick dom välja och det blev Milles stil för båda!! Klart Julle vill ha samma som storebror!




Känns sådär bara att köpa dubbelt av exakt samma... Men men!

(istället för 200 (99+99) så blev det 400! ;) )

-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar