onsdag 14 september 2011

Godmorgon!!

Lediga Onsdag. =)

Idag ska vi först rulla och steka massvis med älgköttbullar och efter maten blir det en tur till Sävsjö för att bada! Ska bli spännande, roligt och skönt! =)

Men.. då måste jag ju raka benen igen.. Jag som trodde att jag skulle kunna börja odla vinterpäls nu... men icke!

Har testat lite igen med att fota mina små busfrön.


Mille med sin passion. Sin gitarr. Hela han är en musikkille.
Kikade lite och när han går i årskurs 2 får han gå på gitarrskola.
Synd att inte vi själva kan spela för jag tror man hade kunnat börja lära honom lite redan nu! Men men.. den som väntar på något gott..


Och Julle med sin passion. Jakt.
Inte bara jakt för den delen. Hela skogen lever han för. Djur, träd.. allt!

Nu skulle jag vilja ha en ny kamera. Men det får la vänta.. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar