lördag 24 september 2011

Zzzzzz!!

Ligger fortfarande och drar mig i sängen! Njuter av en ledig lördag och vägrar stressa upp ur sängen!
Någon mer som njuter och är "stressfri" är Mille;


Men utan att blinka så var han vaken till 00.45 med oss! Makalösa unge!!

Vinjuntan igår blev jättelyckad! Trots på tok för många avbokningar i sista stund!

Men fem brudar blev vi! (plis två brudar i mindre modell)

Jag bjöd på tacopaj (mitt säkra kort) och till efterrätt blev det pannacotta! ( som tyvärr blivit lite hård överst och det blev för mycket av, men annars god)

Vi avsluade kvällen med spelet.. ~Galen i pannan!... och det blev massor av skratt! Riktigt kul hade vi!

Nästa gång blir det Sandras tur att vara värdinna!



Lycka till! Disken är din! :))

-ps; Mamma mitt i!

2 kommentarer:

  1. Tur att jag har diskmaskin! ;-) Snygg bild :-D
    Tack för en trevlig kväll med god mat och dryck åh supertrevligt sällskap!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Evelina, det var verkligen jättetrevligt och roligt att spela galenpanna! :) Maten och drycken var toppen! :) Kram

    SvaraRadera