fredag 10 augusti 2012

Jobbat i 12 timmar!

Därav det förbaskade dåliga bloggandet!

Men hey!, inte ska ni bli sysslolösa för det inte!

Tävling!!

Skrolla så mycket ni kan på min bloggsida och leta efter stavfel!
Vet att det är ett gäng.. Suck..

Och vet ni! En gång (en gång) fick jag högst betyg på ett svenskauppdrag i skolan.

Vg plus.

Enda anledningen till att det inte blev full pott var just.. ja.. STAVNINGEN!

Så skriva kan jag. Men stava är en annan femma.

Ha en mysig fredagskväll alla!


- Ps Mamma Mitt I ...

2 kommentarer:

  1. Haha, du är rolig du. Sicken humor du har <3 / carina

    SvaraRadera
  2. Det är bättre att kunna använda språket än att veta hur saker stavas. :) man har ändå ingen nytta av att kunna stava svåra ord om man inte vet hur man använder dem :)

    Och mitt favoritcitat är från Burt Bacharach: en synonym är något man använder när man inte kan stava till det första ordet man tänkte på ;)

    Kram

    SvaraRadera