söndag 12 augusti 2012

Konsten att sova!

Ch sover på sidan. Hans speciella sovgrej är att snarka så högt att grannarna tror vi har en traktor inomhus på nattetid.

Maximilian sover överallt. Uppe, nere, på sidan, på rygg. Vid fötter, vid huvet.. Ja! Han sover överallt.


Julle sover på mig. Om han sover hela natten i sin säng så sover han likadant som han somnat. Annars sover han på mig..

Själv sover jag på sidan. Jag är helt tyst, vacker som en svan och drömmer om vackra platser. Lögn. Jag är allt det där.. tvärtemot. Jag gör alla läten (snarkar, tuggar, pratar) jag ser ut som en apa (?) och jag drömmer ALDRIG längre! Inte ens madrömmar.. :(



Kingen då?
Ja, han sover hela natten i sin fotölj.. På sitt vis.. Detta är en av favoriterna:


Han kunde inte passat in bättre i vår familj eller? Och ja.. han snarkar han med!

- Ps Mamma Mitt I ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar