tisdag 7 augusti 2012

Klant?

Knappt tre veckor kvar till Barcelona. På torsdag är det två veckor kvar.

Två veckor och två dagar kvar idag då.. exakt!

Då kom tanken att kanske fixa pass. Vore ju smart att ordna i tid.

Ringde idag för att kolla om allt stod rätt till eftersom jag ännu inte fått något besked.

Jo men.. jag hade skrivit att jag skulle ta hans namn. Men inte vilket. Och några underskrifter kunde dom heller inte hitta.
Suck..

Men hon var snäll tanten i Norrköping. Så jag fick lov att skicka en ny blankett direkt till henne så skulle hon snabba sig lite oxå. :)

Så jag skrev ut lappen hos mamma.och då minns jag, varför jag aldrig skrev klart den första gången!




Vad ska jag skriva vad?
Dumma lapp.. och ingen vägbeskrivning!
Någon som nyligen gjort det samma?
Blir nog ett samtal imorgon igen...

- Ps Mamma Mitt I ...

1 kommentar:

  1. Håller tummarna att det löser sig i tid/ kram carina

    SvaraRadera