söndag 14 oktober 2012

Börjar tappa tålamodet!!

Inte på mina barn.. det tålamodet har jag tappat för lääängesen!
Nej, nu pratar jag om all teknik!

Min data väljer fel bilder, kan inte ta emot nya och är allmämt trög.
Ch's data kan inte ladda upp nya bilder, är allmänt trög och hatar mig.
Min iphone är som sagt döende.
Och min reservtelefon är gammal och lat. Och nej, inga bilder här heller!

Ny iphone är beställd! Men får jag den detta året tro ni?

Snart, helst imorgon, ska en ny data köpas! Och den ska vårdas. Vi ska ha så mycket medicin proppad i den att inte ens en liten snuva kan ta sig in i den.
Vi ska ha ett elstängsel runt den, med taggar! Allt för att hålla barnen utanför. Helst ska jag förbjuda mig själv till den men det kan ju bli svårt...
Suck..

1 kommentar:

  1. Håll barnen borta från den. Låt dom öva sig på den gamla. Och tappa inte tålamodet. Du kan mer än du tror/ carina

    SvaraRadera