söndag 7 oktober 2012

Nostalgi!

Idag såg jag och Maximilian på Ice Age 4! Vi såg den i biosalongen i Vaggeryd!


Mille blev allt lite rastlös men klarade ändå av att se hela filmen. (trots att han ville hem efter halva..)


Men jag satt där och mest tänkte tillbaka på gamla minnen.
Minns när vi hade showdance! (eller var det hette!)

Och vi sprang bakom scenen i dom trånga korridorerna och bytte kläder och hade så jäkla skoj!
Ibland vill man bli 13 igen! Tänk att få uppleva det året en gång till!

Då ville man nog bara bli vuxen men vad livet var enkelt!
Inga räkningar, inget jobb, ingen tvätt/disk/dammsugning (där jag hade ALLT ansvar!)

Bara kompisar, plugget och pojkar! Åh.. Vill vara 13 igen! :(

Kanske temat till min 30-års fest? 13 igen! :) haha.. Nej, än får jag inte börja planera men om 2 år!

- Ps Mamma Mitt I ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar