onsdag 3 oktober 2012

Håll ut!!

Mina sista, underbara älskade besökare! Håll ut!!

Min iphone är helt kaputt. Min reservtelefon kan inte ta bilder och min data kan inte ladda upp bilder! Så från och med nu kommer inläggen bli färre och utan bilder!

Med andra ord gööötrista!

Och inte blir det bättre av denna vecka då jag jobbar nästan heltid och knappt har tid med barnen.. :(

Men i slutet av månaden (helst imorgon) kommer en ny iphone hem till mig och jag lovar er: då blir det bloggande!

Då ska jag skriva om allt!! Även sånt som inte är barnvänligt!
Eller kanske inte.. men nästan?

Så håll ut! Stanna kvar! Jag kommer försöka uppdatera och jag kommer tillbaka.


- Ps Mamma Mitt I ...

2 kommentarer:

  1. Jag har hittat hit via en annan blogg och gillar sättet du skriver på..
    känner igen det där med att inte orka något.. Att man ska räcka båda hemma och på jobbet.. Och ändå jobbar jag bara 75%

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dom fina orden! Att skriva är något jag älskar och tack vara min "dåliga" grammatik så blir jag ingen höjdarejournalist så att blogga är något jag verkligen trivs med! :)
      Jag jobbar oxå nått sånt. 24 timmar för att vara exakt! Men det räcker! :)

      Radera