onsdag 10 oktober 2012

Börjat!

På lördag är det loppis.
Jag har en massa saker.
Jag vill sälja.

Så nu äntligen har jag börjat sortera, prismärka och kollat pussel! Ja, faktist har jag hittat 5 pussel där ALLA bitarna funnits kvar. Helt otroligt!


Men inte blir det mindre rörigt hemma. Men det är väl tanken. Mycket rörigt nu. Tomt på lördag.

Och tänk. Det som inte blir sålt behåller dom. Jag offrar mig. Dom får behålla. Även om jag inte säljer ett endaste pussel. För detta är sånt som mina pojkar inte leker med, inte får på sig och inte använder längre. Vissa saker är till och med aldrig använt.

Handla kan jag. Men någon storsäljare blir jag aldrig.

Eller.. kanske inom Tupperware och på jobbet. Men inte inom "loppis/tradera" ..



- Ps Mamma Mitt I ...

3 kommentarer:

  1. Ska du sälja den rutschkanan? Vad tänker du begära för den? :-) den skulle passa fint hemma :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 200? Bestäm dig innan imorgon eftermiddag så är det din. Vilken Emma? ;)
      Ps, det finns lite klistermärken på ena sidan men annars är den i fint skick!

      Radera
    2. Vi vill ha den!! När kan vi hämta den? :-)

      Radera