tisdag 19 februari 2013

Det skiter jag i!

Japp! Om mina pojkar kan skita i att städa efter så skiter jag oxå i det!
Njää.. Inte helt riktigt! Efter mig har jag städat. Och disken har jag gjort. Och tvätten.
Men resten skiter jag i!
Istället smet jag! Hade tupperwareparty och nu sitter jag här hemma bland leksaker och skräp! Och det skiter jag i!

I övrigt har jag en hund. En icke kastrerad hund som är tokig. Samma nivå som ungarna på jobbighet.
Förmodligen en tik som löper igen! Suck.. Nej Kingen! Vi var ute för 10 minuter sen!!


Och för att avsluta detta skitsnack.. Såg ni Ullared i måndags?
Just denna kommentar kom från mammas bingotant:


Och när det gäller mig? Japp! Jag vill gifta om mig! Tänk er själva.. gifta sig på ullared!
Always in my dreams!

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar