tisdag 12 februari 2013

Tjenare!

Grattis till mig själv idag! Inte för att jag är en fettis! Utan för att jag heter Evelina!
Grattis på namnsdagen!
Dock utan påverkan! En har grattat mig på Facebook! En!
Min egna mamma hade ingen aning! Eller min man!

Fast det är klart.. jag glömde ju Maximilians namnsdag som var den första februari så jag förlåter väl..

Har redan öppnat skolboken!
Känner mig så taggad!
Tänk om jag kan och gör?
Att försöka är bra bara det! Visserligen!

I min dröm så vill jag först få behörigheterna. Sen klara högskoleprovet och sist vill jag in på socionomutbildningen(?)!
Jag vill ju innerst inne bli socialsekreterare. Ni vet.. sossekärring! Det är min grej!

Men som sagt.. Vägen är lång! Och krokig.
Men jag tänker försöka!


-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Det är klart att du fixar det !, ingen tvekan om det !!!!

    SvaraRadera