fredag 1 februari 2013

Fredagsmys!!

Japp! Fredagsmys gånger 10!
Firar att jag förlorat ett halvt kilo med pizza, vin och godis!

Skäms.. vad hände med "nu-banne-mig..."

Denna veckan har varit i kaos! Jobb, bråkiga barn och stökigt hus.

Och en gosig hund med!
Han börjar verkligen ta sin plats nu.

Från att inte ens försökt sova hos mig har jag nu vaknat två nätter med en unge på var sida och en hund vid fötterna! Visst är det mysigt.. Men hur mysigt är det i sommar när han har fästningar över hela kroppen??




Men vem kan säga nej till detta?

Älskade hund. Älskade myshund.
Och älskade ungar..

Men jag behöver inte fundera länge på varför jag har ont i nacken och är supertrött!

-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du sabbar din viktnedgång på en gång med pizza, om du vill gå ner i vikt kanske det inte är så bra att belöna dig själv med dålig mat? Kanske det finns något annat? Förlåt men måste vara ärlig, vill inte va taskig.

    SvaraRadera