torsdag 6 juni 2013

6 Juni!

Sveriges dag. Fina underbara Sverige. Flaggan på topp, solen i topp och full fart hela dagen lång!


Började dagen med en morgonrunda tillsammans med en nödig hund och två morgonpigga barn. Klockan 08.30. 16 grader varmt.


Sen drog jag till jobbet och där var inte stressen mindre.

Efter detta åkte vi till mamma och firade där min bror som fyller 35 år idag. Grattis, grattis! :)
(Bäst av allt: fyller han så betyder det 2 dagar kvar till min födelsedag.. :)) )

Sen blev det iväg till Sjöbo för att hälsa på hos tomtar och troll!


Roligast var nog att få testa alla prylar som dom hade liggande!
Kunde knappt få med mig barnen hem igen!


Väldigt roligt och välorganiserat var det. Hoppas det blir fler gånger. Nästa gång vill jag oxå vara med! :)

Fast att jag blev nog allt lite besviken.. För är det inte så att näcken ska vara just.. näck?


Inte här.. Fuskdräckt!

Nu ska barnen i säng och jag med snart.. Gäspar stort!

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar