tisdag 25 juni 2013

Naglar och en nervös unge!

Började dagen med att lämna barnen hos sin kompis och själv dra iväg till Fia för lite nya sommar-naglar!
Blev så nöjd!! Orange är verkligen min färg! :)



Sen drog vi vidare till värnamo. Maximilian skulle undersökas då vissa kulor inte ville visa sig. Men dom fanns där!! Var tydligen bara lite rädda för främmande tanter. (Hade jag nog oxå varit!)

Efter detta blev det ett besök hos McDonalds! (Absolut ingen muta, nej då)



Hemma klockan 17 och istället för sätta mig och vila (vilket jag hade behövt! Supertrött!!) så började jag städa!

Så nu glänser huset!



Städningen som skulle bli på torsdag är nu redan gjord och helt plötsligt fick vi en dag att göra annat på!

Känns gött!!

-ps: mamma mitt i!

Location:Kyrkväktaregatan,Skillingaryd,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar