tisdag 11 juni 2013

Jobb = avkoppling!

Lediga dagar = stressiga magar!

Denna dag! Känns som att det ända jag gjort varit att ta hand om tvätt, disk, matlagning (steka några fjuttiga hamburgare visserligen) ta hand om hund, plockat och försökt leka den ordentliga mamman!

Ändå ser det hemskt ut överallt! Överallt ligger det sand (fattas bara spade och hink) , det är leksaker (fast att ungarna varit ute mest) och disken bara förökar sig ju mer man ta hand om den!

Snälla alla mammor där ute i solstolarna! Säg att min hall liknar er:


Säg att detta är en typisk hall hos en barnfamilj mitt på sommaren..

Annars säger jag upp mig som den enda kvinnliga varelsen i detta hus!

Nu tar jag en lång och behövlig rast i alla fall! Till imorgon.. Då allt börjar om igen!
Fast då får jag i alla fall jobba ett par timmar! Tack gode man för att jag har ett jobb att gå till..

-ps: mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Oja det där liknar min hall.. Jag plockar en skorna i skohyllan för att någon timme senare så ligger ALLA på golvet igen.. Vet inte hur det går till alls....

    SvaraRadera