måndag 17 juni 2013

En helg med fullt ös!

Nej, tanken är inte att jag ska sluta blogga. Men ibland blir det lite pauser.. Några mindre och några längre!

Denna helg har varit i full fart.
I fredags jobbade jag 07.30-18.15 och därefter träffade jag min arbetskamrat S och vi bara mös med lite vin och lite mys.
I lördags åkte jag och J till stan med varsin unge och handlade nyttiga och onyttiga saker.



Igår var det demo och sen middag med jobbet då vi avtackade en som går i pension, en som drar till LA och firade en som fyllt 50!
Middagen var på en flotta! Riktigt mysigt faktiskt!





Idag jobbar jag till 13 och sen ledig tills på onsdag!
Jag ska fortsätta med den enorma leksaks/skräp-högen och så ska jag städa!
Något man gärna "glömmer" när det är fint väder!

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar