tisdag 20 augusti 2013

Full rulle HELA dagen!


Börjar med att klockan 09 styra bilen först mot Vaggeryd för att hämta upp mamma och sen till Tidaholm för att träffa min ena faster och min minsta kusin Linda.
Kände att detta var dax. Saknar alla i Tidaholm och efter farmor och farfars sorgliga slut har träffarna nästan upphört. Måste bli ändring på detta!

Pojkarna hade roligt oxå. Mina andra kusiner hade själva byggt en träkojja och där tillbringade nog mina pojkar nästan all tid.



Efter besöket där åkte vi in till centrum i Tidaholm och åt middag. Supermysig Thairesturang hittade vi. Jättebra service och gudomlig mat! :)



Även en liten rundtur hann vi med innan vi började färden hemåt.

Självklart besökte vi Ryfors godisfabrik på vägen! Ett litet måste.






Men det godiset får pojkarna vänta med.

Imorgon är det en stor dag. Mille börjar förskoleklass och vi är båda nervösa och förväntansfulla.
Han tar det nog lugnare än jag.. Jag som istället har tusen frågor:

* Ska dom ha ryggsäck med sig?
* Kommer han få kompisar direkt?
* Ska jag vara med i början?
* Kommer han trivas?


Det kommer självklart att falla på plats alltihop.. tids nog.. tror jag! ;)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar