tisdag 6 augusti 2013

Sommarland i Leksand!

Äntligen fick Evelina åka till ett äventyrsland. Pojkarna oxå såklart! :)

Och det var verkligen skoj! Verkligen att rekommendera om man ändå är här uppe! ;)















Det fanns lite av allt att göra!
Åka båt, gocart, linbanor och karuseller!
Och efter maten spenderade vi några timmar på vattenlandet!

Vädret var på vår sida och alla hade roligt! ;)

Idag är resterande på tomtelandet så jag och Ch har stugan för oss själva! ;)



Förutom att ta det lugnt och njuta så ska vi snart in till Leksand och bara mysa i denna vackra stad!

Kanske får jag prata med någon som har äkta Dalmål idag?! För dom har verkligen gömt sig!

I går fick jag istället prata med en norska. En liten tjej som gått vilse från sin mamma. Tacka vet jag armbanden med telefonnummer så efter ett samtal kom en lättad mamma till den lilla tjejen. Mitt egna mammahjärta blev oxå det lättad! :)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar