tisdag 5 november 2013

Dagens roliga syssla!

Ja, jag har inte bara städat!
Började dagen med ett sista hopp om en ullaredsresa men den planen sket sig..
Så istället blev jag och Julius en aning uttråkade.

Använde mig av Facebook och sökte tips där!
Första blev att vi skulle baka.
Så det blev det!
En sats med daim-kola-rutor (?)!



Mums blev dom!!

Och en sats med mina allra första CupCakes!! :)


Fina va? För att vara mina första!
Sen.. alltså.. äh! Ni känner mig! Klart jag köpte en färdig mix!


Men jag blandade ihop allt själv och smetade ut det! Och skötte ugnen!

Javisst ja, Julle hjälpte mig med!
Han fick testa allt men insåg ändå tillslut att provsmakningen var bäst!





Och ett tips! Lämna aldrig en chokladklabbig bunke till en 5-årig son.. Vi hittar fortfarande chokladspår..

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar