torsdag 7 november 2013

Kommer nog att svida i morgon..


.. men så värt det!

Idag hängde jag med några vänner och spelade handboll!
Yes! Jag har vänner (många) som tränar alla möjliga idrotter och till och med väljer hockey på tv framför idol och absolut inte är som mig!
Konstigt nog så har jag många sådana vänner men ändå har jag aldrig hakat på.
Tills nu!

För just handboll är än sport som jag faktist tycker är rolig så visst ville jag testa!

Det gick bättre än jag trodde. Styrka i armarna har jag (kanske tack vare mitt jobb), värre är det med konditionen och kunskapen men det kommer väl?

Allt för en lagfest!
För det bli väl lagfest nu tjejer?

Men alltså! Nu måste ni alla hjälpa mig.. igen!

Vi vill ha fler som är med oss. Är du sugen på att testa? Följ med! Sporthallen i vaggeryd varje Torsdag mellan 20-21! (Du hinner natta ungarna)

Och en sak till: vi behöver en tränare! Vet du nån som känner nån som är släkt med nån som vill och kan träna ett par tjejer i handboll?
Kom igen nu!! Allt för att jag ska fortsätta! Det måste det ju vara värt? ;)

-ps: mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar