lördag 7 april 2012

12 veckor kvar...

.. och första bekymret har visat sig. Vi kan icke komma överens om ringarna.

Vi kommer att byta ut våra förlovningsringar och bara ha varsin. Där är vi överens. Men sen kommer vi till nästa..

Han vill ha guld. Jag vill ha vitguld. För jag är ingen guldtjej. Hela jag är en silvertjej.



Så under 9 år har jag ångrat min förlovningsring. Nu vill jag ju verkligen inte ångra min vigselring.

Vad tycker ni?
Ska vi välja en med både vitguld och silver i?
Eller kan vi ha två olika?

Han ger sig inte. Jag ger mig inte. Envisa är vi båda två.
(men eftersom jag är tjej så borde jag vinna va? :) Fast denna gången vill jag inte vinna. Denna gång vill jag att vi båda bli nöjda!)

Ps Mamma Mitt I ...

5 kommentarer:

  1. Tycker ni kan mötas halvvägs då o ha en i både rött o vitt guld!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Camilla, det är inte bra att strida om en så viktig sak och det är finast om det syns att ni hör ihop så gå halva vägen var. Ni ska ju tycka om ringarna länge./ kram carina

    SvaraRadera
  3. Ni kan ju ha olika färg men samma mönster? Kanske kan du lägga ett mönster i guld o han samma i vitguld?

    SvaraRadera
  4. Ha olika! det har vi =)
    Johans är helt i guld och min vit och rött guld, designad av mej själv =)

    SvaraRadera
  5. Martinas tips var bra/ carina

    SvaraRadera