tisdag 10 april 2012

Hela jag ler och njuter!

Jag har så många människor omkring mig som faktist tycker om mig. Som ställer upp för mig och som bryr sig. Speciellt en människa som idag gjorde mig lite mer speciell. Tänker inte berätta vem eller varför. Men vet att personen läser och åter igen TACK!!

Men sen är det alla andra oxå. Så många som engagerar sig i och runt bröllopet och allas hjälp är unika och underbara och behövliga. :)

Och sen till råga på allt så har någon sagt till någon att jag är intresserad av politik. (vilket jag är) Så nu tack vare någon ska jag få vara med och påverka mer i ett hörn. :))

Ja, idag är jag bara så fruktansvärt glad, tacksam och lycklig. Lilla jag.. betyder nått.

Jag tror jag efter många år hittat mig själv. :)


- Ps Mamma Mitt I ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar