torsdag 5 april 2012

Ännu en dag!!

Skärtorsdag idag. Är det idag alla häxorna flyger mot blåkulla? :)

Jag ska i alla fall inte flyga. Jag ska jobba.

Trött och sliten ska jag överleva dagen.
Våra pojkar har en förmåga att varje natt komma in till oss. Båda. Varje natt!

Det är ju mysigt och bla bla bla...
Men vilka sömntjuvar dom är.
Helst ska båda ligga på mig. Och om dom inte pratar eller skriker så sparkar dom.

Kanske dax att få dom sluta?
Men tyvärr är ända sättet att gå upp ur sängen och gå tillbaka med dom. Och det är lättare sagt en gjort. För jag har en förmåga att sova tungt.

Låta det vara eller balja i sig en kanna kaffe och vara vaken hela nätterna? Hmm....

2 kommentarer:

  1. så hade vi det med det stora grabbarna och det ÄR jobbigt även om det är en kort tid i livet.
    Vi ville inte säga nej då det är en trygghet för dom att få komma så vi ställde in en extra säng jämte vår säng så när det blev trångt flytta en av oss vuxna över i den och alla sov gott =)

    SvaraRadera
  2. En ide bara, mina barn va så innan med. Tröttnade tillslut att jag blev väckt och kunde inte somna om. Så jag lät dom sova i samma säng =) Och det funkade, dom sov hela natten. och efter några månader så funkade det att ligga i egen säng.
    Kan ju kanske vara värt att testa. Inte kul att inte få sova ordentligt. =) // Mari

    SvaraRadera