måndag 29 november 2010

Åter hemmafru... !

För ett par dagar i alla fall!

Min älskade Maximilian har fått lite problem med sin mage. Diarre med magont på det. Stackarn ville frivilligt gå till sängs innan 19 och han somnade nästan direkt. Plutten är verkligen sjuk.... =(

Hoppas att detta är något som försvinner fort. Är absolut inte sugen på att sitta fast i huset. Har ju ett starkt beroende av att träffa vuxna människor och jag som trivs så förbaskat mycket på jobbet just nu med.

Men JA.. självklart är min största oro hos Maximilian. Och jag vill ju inte att han ska lida.

Fler runt Skillingaryd som vet något om magsjuka? Hörde lite att det hade börjat! Bara diarre? För min Mille har som tur var inte spytt än... "peppar, peppar"!

2 kommentarer:

  1. Massa på Jims jobb har magsjuka!
    (stackes)

    SvaraRadera
  2. Är i Skillingaryd då. Hörde att det var lite på Fågelforsskolan oxå... fy och bläääää! Men ni har inte fått hem det än då??

    SvaraRadera